Bildbomb Göteborg 9-11/8/2013
Publicerat den

Här har ni en bildbomb från Göteborg resan som var under helgen.
Det var en hur rolig och trevlig resa som helst! Vill dra tillbaka tiden för att få uppleva dagarna igen haha :) Nästa år blir det också en resa tilssammans. Alltså de personer vi åkte med var hur snälla som helst, och jätte roliga var de. Skratta så himla mycket att jag dog haha :)

Första dagen så kom vi fram till en restaurang föratt käka lunch, sedan körde vi igen, pausade i Jönköping vid havet. Det var soligt och klarblå himmel medan i Stockholm var det regn och ruskigt. Efter några timmar kom vi fram till vandrarhemmet. Man tror inte att det var en vandrarhem utan hotell, tycker mer om vandrarhem än hotell faktiskt. De hade en stor gård och mycket fint.

Jag duschade bytte om och sedan blev det middag, käkade kebabpizza. Min pappa kom på att han har vänner i Göteborg så vi besökte de. Kom tillbaka till vandrarhemmet vid 00 tiden på natten, då satt vi tjejer i ett eget rum och åt vattenmelon och skratta. Sen sov vi vid 2 iden på natten.

Andra dagen spenderade vi i Liseberg, åkte karuseller, käkade mat, åt snacks och massa annat där. Sedan blev det en middag vid kvällen. Jag käkade inte eftersom jag var mätt av all mat jag hade käkat i Liseberg.

Vid natten hade vi lördagsmys med godis, vattenmelon, chips, cola, nötter osv.

Tredje dagen, klockan 11 checkade vi ut från vandrarhemmet och bilade tillbaka till Stockholm. Vi pausade i Örebro och käkade lunch. Jag käkade en SubWay macka med skagenröra i, riktig gott!!!

kort sagt... Helgen var bäst!